Για εκείνους που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα blogs, στη δεξιά στήλη θα βρείτε διάφορες κατηγορίες χειροποίητων δημιουργιών, ενώ στο κάτω μέρος της σελίδας (πατώντας την φράση "παλαιότερες αναρτήσεις") θα δείτε δημιουργίες που είχαν αναρτηθεί στο παρελθόν!

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

κωδικός: 06
Θα ντυθώ με τα καλά μου, θα χτενίσω τα μαλλιά μου
και σας δίνω ραντεβού, μάθετε πότε και που.
Την Κυριακή 4 Ιουλίου και ώρα 6 το απόγευμα
στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής.


κωδικός: 07
Με φωνάζατε μπεμπούλα και αισθανόμουνα χαζούλα.
Με είπατε και μαϊμουδίτσα και μου ξύνιζε η μουρίτσα.
Και όλοι κάπως με φωνάζαν και το είναι μου ταράζαν.
Μα δεν πάει άλλο πια θα την κάνω τη βουτιά.
Σας το λέω ορθά κοφτά του Ιούλη στις 7
θα' χω όνομα σωστό και Μαρία θα βαφτιστώ
στον Ιερό Ναό Αγίας Αθανασίας.


κωδικός: 08
Πρόσωπο ολοστρόγγυλο που μοιάζει με φεγγάρι,
μπαμπάς - μαμά με δείχνουνε σε όλους με καμάρι.
Χειλάκι πετροκέρασο, μυτούλα γαλλική,
ελάτε στα βαφτίσια μου, όλοι να είστε εκεί.
Βαφτίζομαι την Κυριακή 7 Απριλίου και ώρα 6 το απόγευμα
στον Ιερό Ναό Αγίου Πέτρου & Παύλου.


κωδικός: 09
Μια μικρή γυμνάστρια στην πρώτη τη βουτιά της,
θέλει όσους την αγαπούν να βρίσκονται κοντά της.
Γι' αυτό καλεί και απαιτεί να 'ρθείτε να τη δείτε,
κι όταν με το όνομα βρεθεί να ζήσει να της πείτε.
Το Σάββατο 5 Μαΐου και ώρα 1 το μεσημέρι
στον Ιερό Ναό Αγίας Αικατερίνης.


κωδικός: 10
Η καλή μου η Νεράιδα γέλασε πάρα πολύ
που όλο "μπέμπα" με φωνάζουν και μου έδωσε μια ευχή...
Πήγαινε να βρεις νονά να σε ντύσει στα χρυσά
τ' όνομά σου να σου δώσει, να έχεις όλα τα καλά!
Γι' αυτό και εγώ σας προσκαλώ, να με δείτε στο νερό
και "να ζήσεις" να ευχηθείτε, όταν από αυτό θα βγω.
Την Κυριακή 9 Αυγούστου και ώρα 1 το μεσημέρι
στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου