Για εκείνους που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα blogs, στη δεξιά στήλη θα βρείτε διάφορες κατηγορίες χειροποίητων δημιουργιών, ενώ στο κάτω μέρος της σελίδας (πατώντας την φράση "παλαιότερες αναρτήσεις") θα δείτε δημιουργίες που είχαν αναρτηθεί στο παρελθόν!

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

κωδικός: 01
Σώμα έχω καλλίγραμμο
και πρόσωπο φεγγάρι,
γι' αυτό θα πάω στην εκκλησιά
γεμάτη με καμάρι.
Σαν μια γοργόνα στο νερό
εγώ βουτιά θα κάνω,
χωρίς σουτιέν, χωρίς μαγιό
όλους θα σας τρελάνω.
Σας περιμένω στη βάφτισή μου που θα γίνει
την Κυριακή 21 Μαΐου και ώρα 12 το μεσημέρι
στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου.


κωδικός: 02
Όλα τα γλυκά του κόσμου δε συγκρίνονται με μένα,
νόστιμη σα σοκολάτα πιο γλυκιά από καραμέλα.
Και από ζάχαρη που είμαι να μη λιώσω δε φοβάμαι,
στο νερό θα κολυμπήσω όνομα για ν' αποκτήσω.
Σας περιμένω στη βάφτισή μου 
την Κυριακή 3 Ιουλίου και ώρα 12 το μεσημέρι 
στον Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης.


κωδικός: 03
Για πέστε μου, νομίζετε πάντα μικρή θα μείνω;
Μεγάλωσα τώρα και 'γώ γυναίκα πια θα γίνω.
Όλοι σας με φωνάζετε μπεμπούλα μου τσαχπίνα
μα το όνομά μου διάλεξα και είναι "Κατερίνα".
Η βάφτισή μου θα γίνει 
την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου και ώρα 12 το μεσημέρι
στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου στο Ίλιον.


κωδικός: 04
Είμαι ένα κοριτσάκι με πολύ γλυκό μουτράκι
τοσοδούλα σαν κουκλίτσα, των γονιών μου η "μπουκίτσα"
...έτσι με φωνάζουνε γιατί είμαι μικράκι
μα ήρθε τώρα η ώρα μου να πάρω ονοματάκι.
Αύγουστο θα βαφτιστώ, σα νυφούλα θα ντυθώ
το όνομα θα 'ναι διπλό.
Σας περιμένω στη βάφτισή μου που θα γίνει
την Κυριακή 8 Αυγούστου και ώρα 11 το πρωί
στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου.


κωδικός: 05
Μικρή πριγκίπισσα είμαι 'γω,
κρατώ χρυσό ραβδάκι,
στη βάφτιση σας προσκαλώ,
θα πάρω ονοματάκι,
την Κυριακή 14 Οκτωβρίου και ώρα 5 το απόγευμα
στον Ιερό Ναό Αγίου Ελευθερίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου