Για εκείνους που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα blogs, στη δεξιά στήλη θα βρείτε διάφορες κατηγορίες χειροποίητων δημιουργιών, ενώ στο κάτω μέρος της σελίδας (πατώντας την φράση "παλαιότερες αναρτήσεις") θα δείτε δημιουργίες που είχαν αναρτηθεί στο παρελθόν!

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

κωδικός: 01
Αγόρι είμαι νόστιμο με όμορφα ματάκια
στα πόδια μου λιώνουν, πέφτουνε όλα τα κοριτσάκια...
Της λέω της μανούλας μου να μη με πολυχαϊδεύει
και εκείνη με υποκοριστικά συνέχεια με παιδεύει...
Μη με φωνάζεις διαρκώς και λες όλο "παπάκι"
όνομα θέλω αντρικό,
θέλω να με λες... (σιγά μη σας το πω)!
Νονούλη μου καλέ μια εκκλησιά να βρούμε
να με βαφτίσετε ευθύς και μην καθυστερούμε.
Η εκκλησία βρέθηκε, στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου στη Λάρισα
την Κυριακή 13 Αυγούστου και ώρα 11 το πρωί.


κωδικός: 02
Διαλέξαμε για σένα,
την πιο όμορφη μέρα Κυριακή 
και ώρα 12 το μεσημέρι,
το πιο γραφικό εκκλησάκι της Αγίας Άννας στο Πικέρμι,
την πιο καλή νονά Αθανασία 
και το πιο ξεχωριστό όνομα Φίλιππο.


κωδικός: 03
Είμαι τόσο δα μικρούλι, όμορφο και ζωηρούλι.
Έχω όμορφα ματάκια και ολόγλυκα χειλάκια.
Όλοι μπέμπη με φωνάζουν και πολύ με νευριάζουν.
Έτσι τώρα με βαφτίζουν, τ' όνομά μου μού χαρίζουν.
Σας περιμένουμε την Κυριακή 
10 Ιουλίου και ώρα 11 το πρωί
στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου στα Πετράλωνα.


κωδικός: 04
Στα βαφτίσια μου να 'ρθείτε, θα χαρώ πολύ - πολύ
δεν θα κλάψω θα το δείτε, θα 'μαι φρόνιμο παιδί.
Σας περιμένω την Κυριακή 3 Μαΐου και ώρα 11 το πρωί
στον Ιερό Ναό Αγίου Γρηγορίου στο Περιστέρι.


κωδικός: 05
Είμαι αντράκι ζόρικο, θα πάρω μηχανάκι
κι αν θ' αποκτήσω όνομα, θα βρω και γκομενάκι.
Όλα τ' αστέρια του ουρανού, κοιτούν την ομορφιά μου
και όλοι οι Στάρ του Σινεμά, τα χάνουνε μπροστά μου.
Και σαν τα χρόνια θα διαβούν, δε θα 'μαι πια μωρούλι
και θα φωνάζουν όλες τους: "Ο ........ το μανούλι".
Σας περιμένουμε ο Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου στις 6 το απόγευμα
στον Ιερό Ναό Αγίας Θέκλας στο Πόρτο Χέλι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου