Για εκείνους που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα blogs, στη δεξιά στήλη θα βρείτε διάφορες κατηγορίες χειροποίητων δημιουργιών, ενώ στο κάτω μέρος της σελίδας (πατώντας την φράση "παλαιότερες αναρτήσεις") θα δείτε δημιουργίες που είχαν αναρτηθεί στο παρελθόν!

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

κωδικός: 06
Είμαι ένα αγοράκι με όμορφα ματάκια
και στο δρόμο με θαυμάζουν όλα τα κοριτσάκια.
Όλο τ' όνομά μου θέλουν για να μου τηλεφωνήσουν
γι' αυτό ζήτησα κι εγώ όνομα να μου χαρίσουν.
Την Κυριακή 5 Οκτωβρίου και ώρα 5 το απόγευμα
στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου στο Μαρούσι.


κωδικός: 07
Δεν είμαι μπέμπης πια, έβγαλα και δοντάκια
καιρός να πάρω όνομα σαν όλα τα παιδάκια!
12 Ιουλίου και ώρα 11 το πρωί
στον Ιερό Ναό Αγίου Στεφάνου στο Μοσχάτο,
θα κάνω τη βουτιά και θα ήθελα να έρθετε απ'όλα τα χωριά.


κωδικός: 08
Είμαι εγώ ένα μωρό έξυπνο και γελαστό
κι ο νονός μου θα μου δώσει ένα όνομα γλυκό,
μα αυτό δε σας το λέω το κρατάω μυστικό.
Θα 'θελα κι εσείς να 'ρθείτε, μες το λάδι να με δείτε
την Κυριακή 20 Μαΐου και ώρα 12 το μεσημέρι
στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Θησείο 
και αν θα κλάψω και λιγάκι να μου συμπαρασταθείτε!


κωδικός: 09
Δε μου φτάνουν οι μπελάδες που τραβάω σα νινί,
ήρθε η ώρα ο νονός μου τ' όνομά μου να μου πει.
Λάδια, μύρα στο κεφάλι, σα να μη φτάνουν όλ' αυτά,
θα μου κόψουν με το ζόρι και μια τούφα απ' τα μαλλιά.
Ραντεβού την Κυριακή 3 Ιουνίου και ώρα 1 το μεσημέρι
στον Ιερό Ναό Αγίου Ελευθερίου στα Πατήσια.


κωδικός: 10
Είμαι άνδρας και το κέφι μου θα κάνω,
και θα ρίξω κι ένα μπάνιο παραπάνω.
Ακόμα κι αν μου τάζουνε μέλι από την κερήθρα,
εγώ θα κλάψω σίγουρα μέσα στην κολυμπήθρα.
Όπως εσείς γνωρίζετε, και όπως όλοι λένε,
να ξέρετε κυρίες μου ότι και οι άνδρες κλαίνε...
Φίλους γνωστούς και συγγενείς, όλους σας περιμένω
 το Σάββατο 31 Αυγούστου και ώρα 11 το πρωί
στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέα στα Καλάβρυτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου